Sydney/Manly Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rina Langen - WaarBenJij.nu Sydney/Manly Beach - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rina Langen - WaarBenJij.nu

Sydney/Manly Beach

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

30 Januari 2019 | Australië, Sydney

Na een goede vlucht op dinsdag met Tiger Air aangekomen in Sydney. Hier een taxi besteld en naar ons hotel laten brengen.
Na te hebben ingecheckt gingen we op pad voor een rondje shoppen in de grote winkelstraat, George Street. Vervolgens naar Darling Harbour voor een overheerlijke maaltijd met een lekker drankje bij I’m Angus. Jaren geleden hebben we hier goede ervaringen opgedaan, dus was de keuze niet zo moeilijk.
Ook deze dag weer de nodige kilometers gelopen, ongeveer 14 kilometer. Omdat we deze dag al om 05.45 uur uit de veren waren gingen we rond 23.00 uur moe maar voldaan naar bed.

Woensdag vertrokken we na een heerlijk uitgebreid ontbijt naar Circular Quay om met de ferry richting Manly Beach te varen.
Vandaag een dag die deels bewolkt en zonnig was zodat we konden genieten van het leuke en mooie plaatsje, mooie strand en natuurlijk leuke winkeltjes.
Einde van de middag gingen we weer terug naar Sydney om een onverwachte maar zeer speciale ontmoeting te hebben met de neef van Kees die hier al 40 jaar woont en die we 12 jaar geleden voor het laatst hadden ontmoet op een van onze eerdere reizen.
Na een gezellige avond met ophalen van herinneringen gingen we rond 11.00 uur terug naar ons hotel. De neef van Kees moest vervolgens nog anderhalf uur terug naar huis reizen, daar hij woont in de Blue Mountains.
Nu naar bed want morgen vertrekken we naar Canberra, de hoofdstad van Australie.